Üzletszabályzat

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

1.    Bevezetés

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni a Kaldecolor Kft. által üzemeltetett DekorÁlom az Esküvőm webáruháznak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Fenntartjuk a jogot az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek minden előzetes egyeztetés és értesítés nélküli módosítására, ezért az oldalt használó felelőssége, hogy ellenőrizze az aktuális Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeket.

2.    Üzemeltetői adatok

Cégnév: Kaldecolor Kft.
Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 147. 9/26.
Telephely: 1116 Budapest, Fehérvári út 108-119. fszt. 23-24.
Adószám: 24747288-2-43
Cégjegyzék szám: 01-09-180159
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Bankszámlaszám: K&H Bank 10400872-50526648-80781002 
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@dekoranyag.hu
Telefonos elérhetőség: 06 20 9678 535


3.    Termékek

A megjelenített termékek online rendelhetők meg, házhoz szállítással vagy előre egyeztetett időpontban és helyszínen történő személyes átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, amit a választható szállítási módok felsorolásánál tüntetünk fel. Külön csomagolási költséget nem számítunk fel.

4.    Megrendelések feldolgozása

Megrendelés leadására a hét bármely munkanapján van lehetőség. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 17 órág történik. A megrendeléseket minden esetben legkésőbb 2 munkanapon belül e-mailben visszaigazoljuk.

A megrendeléseket azok kézhezvételétől számított 2-5 munkanapon belül teljesítjük. Amennyiben ez átmeneti vagy tartós készlethiány miatt nem lehetséges, tájékoztatjuk a megrendelőt. A megrendelt termékeket biztonságosan csomagolva szállítjuk.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

5.    Rendelés menete

-      A webáruház termékei előzetes regisztráció után rendelhetők meg. A regisztráció során egyedi felhasználónevet kell választani, amelyhez érvényes e-mail cím megadása kötelező. A felhasználónév és a jelszó biztonsági okokból nem lehet azonos, valamint javasolt, hogy minimum 4-5 karakter legyen. A regisztráció további részében név, telefonszám (kizárólag számokat tartalmazva) és cím megadása szükséges.

-      Sikeres regisztráció után aktiváló linket kapsz a regisztráció során megadott e-mail címre. Kérjük, kattints erre a hivatkozásra (vagy másold a böngésző címsorába), majd felhasználóneveddel és jelszavaddal beléphetsz az áruházba és megkezdheted a vásárlást.

-       Belépés után lehetőséged van adataid módosítására, új szállítási vagy számlázási cím megadására. Eltérő szállítási és számlázási cím esetén a címeket a Szállítási címek menüpontban rögzítheted.

-       Belépés után böngészhetsz a webáruház kínálatában. A kiválasztott termék(ek)et a Kosárba helyezés feliratra kattintva jelölheted ki megvásárlásra.

-       A megfelelő menüpontban részletesen figyelemmel kísérheted virtuális bevásárlókosarad tartalmát.

-       Miután végeztél a megrendelni kívánt termékek kijelölésével és kosárba helyezésével, a Kasszához feliratra kattintva megkezdheted rendelésed véglegesítését, lezárását.

-       A továbbiakban kiválaszthatod a megfelelő szállítási és fizetési módot, majd a szállítási és számlázási címet.

-       A megrendelés véglegesítésének utolsó fázisában megtekintheted rendelésed részleteit, valamint lehetőséged van a rendeléséhez megjegyzést fűzni. Itt szerepelhet kérdés vagy kérés (pl. az átvétellel kapcsolatban), melyekre a megrendelés visszaigazolásakor reagálni, illetve válaszolni fogunk.

-       Promóció esetén a kedvezményes kupon kód megadására a megrendelés véglegesítésénél van lehetőség. A „Van kedvezményes kuponkódja?” kérdés mellett a „Megadom a kódom!” feliratnál be kell pipálni a kis négyzetet, majd a megjelenő rubrikákba beírni a kódot.

-       A megrendelés elküldése után automatikus email értesítést kapsz a megrendelésről. A megrendelést követő legkésőbb 2 munkanapon belül emailben elküldjük a rendelés visszaigazolását is.

6.    Szállítás és fizetés

A webáruházunkban különböző szállítási és fizetési módok választhatók, az alábbiak szerint:

Személyes átvétel – irodánkban: ingyenes
A megrendelt termékek a rendelés visszaigazolása után ingyenesen átvehetők irodánkban. Az irodában csak készpénzes fizetésre van lehetőség. Címünk: 1116 Budapest. Fehérvári út 108-112. I. emelet 115-ös ajtó. Nyitva tartás: H-Cs 12-18h, P 8-12h.

Házhoz szállítás, bankkártyás fizetéssel: 790 Ft
A megrendelés elküldése után automatikusan a Barion online fizetési felületre irányítunk, ahol a bankkártyádon szereplő adatok megadásával elindíthatod az utalást. A csomagot a GLS futárszolgálat kézbesíti munkanapokon 8 és 17 óra között. Visszaigazolásunkban értesíteni fogunk arról, melyik napon történik a szállítás, majd aznap reggel a futárszolgálat újabb e-mail értesítést küld, amely tartalmazza a kézbesítés várható időpontját és a futár telefonszámát. GLS depóvárosokban 17 és 20 óra közötti szállítás is igényelhető, a futárszolgálat e-mail értesítőjében megadott linken keresztül. A futárszolgálat 3 alkalommal kísérli meg a kézbesítést. A GLS ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 1 802 0265 (hétköznap 7 és 20 óra között hívható).

Házhoz szállítás, utánvéttel: 990 Ft
A megrendelt termék(ek) és a szállítás díját átvételkor a futárnak kell kifizetned készpénzben. A csomagot a GLS futárszolgálat kézbesíti munkanapokon 8 és 17 óra között. Visszaigazolásunkban értesíteni fogunk arról, melyik napon történik a szállítás, majd aznap reggel a futárszolgálat újabb e-mail értesítést küld, amely tartalmazza a kézbesítés várható időpontját és a futár telefonszámát. GLS depóvárosokban 17 és 20 óra közötti szállítás is igényelhető, a futárszolgálat e-mail értesítőjében megadott linken keresztül. A futárszolgálat 3 alkalommal kísérli meg a kézbesítést. A GLS ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 1 802 0265 (hétköznap 7 és 20 óra között hívható).


7.    Minőség és garancia

A megrendelt termékek átvételekor ellenőrizd azok teljességét, hibátlanságát. Bármilyen probléma esetén a megadott elérhetőségeken a rendelkezésedre állunk. Amennyiben az átvett csomag hiányos, szállítási díj nélkül megküldjük a hiányzó tétel(eke)t. Hibás vagy sérült termékek esetén díjtalanul kicseréljük a sérült termék(ek)et. Ebben az esetben sem a termék, sem a szállítás díját nem kell ismételten megfizetned, vállaljuk a hibás, sérült termékek visszajuttatása költségének megtérítését.

A fent leírt eljárás egyúttal azt is jelenti, hogy a forgalmazott termékeire minőségi garanciát vállalunk. A minőségi kifogásokat a termékek átvételétől számított 30 napon belül jelezheted a megadott elérhetőségeinken. A minőségi garancia a termékek gyártása során keletkezett hibákra vonatkozik, a megrendelő figyelmetlenségéből, gondatlanságából bekövetkezett hibákra nem érvényes.

8.    Az elállás joga és menete

A megrendelést követően, de még annak teljesítése előtt, elállhatsz vásárlási szándékodtól. Ilyen esetben töröljük megrendelésedet.

A termék(ek) átvételét követő 14 napon belül minden indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ebben az esetben saját költségen kell gondoskodnod a termékek sérülésmentes visszajuttatásáról a Kaldecolor Kft. telephelyének címére (1116 Budapest, Fehérvári út 108-112. 1/115.). A megrendelt termékek árát a számlázott szállítási díjjal együtt 30 napon belül visszafizetjük, amennyiben a termékek visszajuttatása hiánytalanul és sértetlenül megtörtént. Ha több terméket rendeltél, de azoknak csak egy részét szeretnéd visszaküldeni, akkor csak a visszaküldött termékek árát fizetjük vissza (a számlázott szállítási díjat nem). 

Amennyiben élni szeretnél az elállási jogoddal, a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban vagy telefonon teheted meg. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként add fel jelzésedet, így tudod igazolni a postára adás dátumát.


9.    Adatkezelés

A webáruház használata során a Kaldecolor Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, és nem adjuk ki harmadik fél számára.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a megrendelés teljesítéséhez használjuk fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek, a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat bizalmasan kezeljük, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adataid törlését, módosítását bármikor kérheted írásban az info@dekoranyag.hu e-mail címen.

10.    Záró rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény), a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A vásárló jogait a hatályos fogyasztóvédelmi törvény (1997. évi CLV. törvény) tartalmazza.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod a Kaldecolor Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

 

 

 

Letöltés (PDF)